Eekhoorns uit Londen en stapels cola op je hoofd - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Eva Peijmen - WaarBenJij.nu Eekhoorns uit Londen en stapels cola op je hoofd - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Eva Peijmen - WaarBenJij.nu

Eekhoorns uit Londen en stapels cola op je hoofd

Blijf op de hoogte en volg Eva

29 Augustus 2016 | Indonesië, Sanur

Hallo iedereen, hier alweer mijn 2e reisverslag! Deze zal wat korter zijn. Het internet op mijn laptop doet het niet dus typ ik alles via mijn telefoon. Wel fijn dat ik veel heb geoefend met typen op mijn telefoon... daar gaat 'ie dan!

Vandaag zijn we een dagje naar het strand van Sanur geweest. We wilden wat later beginnen met de stage omdat we de eerste daagjes even wilden wennen en relaxen. Nou, dat is zeker gelukt! Het strand was erg mooi, er was zat ruimte, het water is heerlijk en de strandtent was super. Wel worden we erg lang door veel locals bekeken maar dat hoort er nou eenmaal bij. Gewoon vriendelijk lachen zeg ik altijd haha. Tijdens het eten ontdekten we een eekhoorn in de boom, en nu besefte ik mij dat deze niet alleen in het hide park te vinden zijn.

Na het eten hebben we nog een fijne doek gekocht omdat we niet echt een dekentje hier hebben. Ook heb ik een tas gekocht. Je word echt alle kraampjes binnen geduwd maar ik denk dat we hier wel onze maniertjes voor gaan vinden want afdingen dat lukt ons opzich ookal wel.

De mensen op Bali dragen veel dingen op hun hoofd. Iedere keer verbazen we ons weer over de hoeveelheid die deze mensen op hun hoofd mee dragen. Er was een man die 5 complete pakken met cola blikjes op zijn hoofd droeg!! En natuurlijk zijn ze allemaal heel gebleven.
Verder was het avond eten natuurlijk weer goddelijk (!!!!!) waar ik onwijs blij mee ben. Ik was erg bang dat ik veel niet zou lusten en dat het te pittig zou zijn maar niet dus! De mensen hier zijn zo vriendelijk, hierdoor voel ik mij al best thuis. Ook helpt het skypen en whatsappen wel mee. Het is erg fijn om zo nu en dan contact te hebben met mensen van het thuisfront in Nederland :). We gaan morgen misschien met ons Duits vriendinnetje en 2 lieve Nederlandse meiden erop uit na stage. Maar ook hebben wij morgen onze eerste dag op het project en ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden. Helemaal niet ernstigs hoor, dat hoort er gewoon bij. Wish me luck en tot snel!

Liefs, Eva

  • 29 Augustus 2016 - 16:35

    Patricia:

    Klinkt geweldig allemaal. Balen dat je internet het niet doet. Is vast wel iemand die je daarmee kan helpen? zo te horen moet er een koffer bij als je naar huis gaat, grijns....
    Veel succes morgen en veel liefs!

  • 29 Augustus 2016 - 20:05

    Charles:

    Zenuwen. Prima . Ben je gebrand om het goed te doen. Succes met je eerste stage dag.

  • 30 Augustus 2016 - 09:49

    Joeri:

    Komt goed liefje, je hoeft nie zenuwachtig te zijn want jij kan dit! Leuk verslag weer eefje. Veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 24 Aug. 2016
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2516

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2016 - 21 Januari 2017

Mijn eerste grote reis naar Bali

Landen bezocht: