Ziekjes op de scooter - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Eva Peijmen - WaarBenJij.nu Ziekjes op de scooter - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Eva Peijmen - WaarBenJij.nu

Ziekjes op de scooter

Blijf op de hoogte en volg Eva

04 September 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo!
Ik heb al een tijdje niets geschreven omdat ik best druk ben met van alles maar hier is dan de 3e blog!
Sinds 3 dagen ben ik nu eigenlijk best wel ziek.. dat is er jammer. Ik weet nog niet zeker wat het is maar als het nog lang aanhoudt dan ga ik even langs de dokter. Het is heel belangrijk om veel te drinken hier en ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen ook al voel ik mij nu soms ziek.
Verder is het allemaal een beetje chaotisch geweest: er is nog veel vaag en onduidelijk en ik ben van kamer verhuisd. De kamer van nu is echt heel mooi en heeft veel meer frisse lucht! Ook zijn er mensen weg gegaan en dat is lastig.. we hebben afscheid genomen vanUbud 2 hele lieve Surinaamse meiden. Maar er komen ook weer nieuwe mensen zoals Astrid en Lotte, die we al in Nederland hebben ontmoet :). Ik merk dat alles nog even wennen is maar ik voel me steeds meer thuis hier!

Vandaag hebben Jennifer en ik samen een scootertje voor een maand gehuurd: tof! Ik heb vandaag al gelijk op de grote weg gereden en je voelt je zo vrij als je heerlijk langs de rijstvelden rijdt.
Het leukste hier vind ik de stage kinderen. Contact met ze leggen gaat op zo'n andere manier dan ik gewend ben maar het gaat zo goed, en ze zijn zo lief en leuk! De kinderen genieten van van alles. Vooral tijdens hun dans momentjes kan ik erg hard om ze lachen. De ene keer dansen ze hun Balinese dansen maar soms kunnen ze helemaal los gaan op gangnam style.
Het is echt verbazingwekkend hoeveel contact we kunnen leggen met de kinderen op een stage dag! Je kunt eigenlijk vaak zelf bedenken wat je met ze doet en ze hebben in de middag 2 uur workshops en zo heb je de tijd om echt 1 op 1 te werken.
Ik heb een dag stress balletjes gemaakt voor kinderen die iets aan hun handen hebben. Ik hoop meer van dit soort dingen te gaan bedenken want ik denk dat dit soort kleine dingen al goed kunnen zijn! Ik ben echt blij met deze stageplaats. Ik denk dat ik hier echt veel kan leren!


Tot snel,
liefs Eva.

p.s. ik heb niet gewonnen met het potje yathzee net v.s. jennifer lotte & bratt... morgen nieuwe poging moehoehahaha.

p.s.s. we zijn al uitgenodigd voor een etentje met de docenten en wat volunteers, het was echt zo leuk en midden tussen de rijstvelden!

  • 04 September 2016 - 17:50

    Monique:

    he Eva, weer leuk om te lezen hoor. Ik hoop dat je snel opknapt, dan kan je nog meer leuke dingen doen. Ik hoorde iets over een ander eiland ;-)
    veel plezier en ik vind het erg bijzonder wat jullie met z'n tweeën doen en kunnen doen voor de kinderen daar.
    geniet ervan!
    Monique

  • 04 September 2016 - 20:56

    Patricia:

    Wat leuk dat je die stressballen hebt gemaakt voor ze. En wat heerlijk dat je de acooter hebt. Je hebt het goed naar je zin, fijn hoor!

  • 05 September 2016 - 14:49

    Jennifer:

    Zo leuk!! We gaan zeker nog meer leuke dingen doen en zien, zeker met onze toffe scoot! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 24 Aug. 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2504

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2016 - 21 Januari 2017

Mijn eerste grote reis naar Bali

Landen bezocht: